perjantai 23. joulukuuta 2016

En malta odottaa

Kiki hääräs tänään jotain, useaankin otteeseen toki, jotain mistä sen huomio piti saada muualle. Istahdin lattialle ja otin pehmokissan käteeni. Kiki kiinnostui heti mitä puuhaan sen kissalla ja tuli mun luo. Annoin kissan koiralle. Kiki ottikin siitä halukkaasti kiinni, mutta ei lähtenyt sen kanssa itsekseen jonnekin, vaan tyyräs (työnsi) kissan mulle. "vedä sä tuosta niin mä vedän tästä" Jos irrotin otteeni niin koira toi lelun mulle takaisin. Mutta kun enhän mä voi sen kanssa nyt leikkiä vetoleikkejä. Leegattiin sitten hetki muuten sillä kissalla, mutta ihan se ei ollut sellaista leikkiä mitä Kiki olisi halunnut - tai minäkään. Enpä kyllä tiedä milloin voin heittää sille lelun, jonka se voisi rynnättä hakemaan. En tiedä onko vetoleikit yhtä pahoja vai onko lelujen heittelyt ja niille ryntäilyt ihan ultimate pahiksia. 

Odotan myös sitä, että voitaisiin reenailla ilman, että mun pitää miettiä mikä on hyväksi ja mikä pahaksi. Tällä hetkellä en edes ajattele mitään tiettyä lajia, ihan vaan yhdessä puuhastelua. Mutta oikeen mitään pitkäjänteisempää tai muuta sellaista ei vaan voi tehdä kun kunnon palkkaukset on pannassa. Tai monet jutut vaan on kiellettyjen asioiden listalla. 

Pikkutättähäärä olisi, tai tulee olemaan, oikein mainio puuhastelukaveri <3

Ei kommentteja: