torstai 15. joulukuuta 2016

Kukapa mua kuntouttaisi?

Oik. jalka kipeä, koska olen rämpinyt taas Kikin kanssa ties missä - jottei sen tarttis liukastella autoteillä. Ja toisaalta myös siksi, jotta se pääsisi kahlailemaan lumeen. 

Kuten olen ehkä sata kertaa kirjoittanut ennenkin, niin jalkani ei kestä ei-tasaisella liikkumista. Siksi olin aina niin kriittinen niiden agin kisapaikkojenkin suhteen. Ja siksi en käy koirien kanssa niin paljon metsässä kuin pitäisi (niistä olisi kiva / niille olisi hyvä). 

Sanoinko jo, että ostin jo ne uudet talvikengät? Sanoin varmaan. Mutten ole saanut vietyä sitä yhtä kenkulia vielä korotukseen. Eli niitä kenkiä ei voi vielä käyttää. Nuo varakengät, joita nyt pidän, niin vasenta versiota olen kertaalleen korjauttanut suutarilla. Kantaa liimattiin kiinni. Ainut vaan, että kenkä on sisältä päin jotenkin mulju / rikki. Eli lesti on hajalla tai jotain. Jalka ei pysy siinä kohdin missä pitäisi. Tästä tai jostain muusta on seurannut se, että keskimmäiset varpaat ovat verillä. Tai en mä tiedä onko ne enää verillä kun ovat laastaroituna. 

Ei kommentteja: