lauantai 19. marraskuuta 2016

Päivä nro 10

eli eilinen.


Mun elokuussa ostettu läppäri otti ja pimeni torstai-iltana :-/
on pimeenä edelleen. 
Sain töistä lainaan kannettavan (Macin, kääk), jotta voin tehdä etänä töitä kotona, mutta kait tässä jotain muutakin tulee tehtyä ;-)

Nyt on muutes sitten perimarraskuinen keli. Lumet sulamaan päin, vettä satoi jossain välissä. Piha on yhtä suurta loskamerta. 

Eilisaamuna tehtiin aamutoimet niin, että Eetu käytti Kikiä pikkukävelyllä ja mä liukatelin ja töpöttelin Nemin kanssa. Sitten Eetu lähti töihin ja mä lötköttelin koirien kanssa koko päivän. Koska en päässyt koneelle surffailemaan niin katsoin lisää jaksoja siitä Teho-osaston ekakaudelta. Koirat saivat puuhakseen pakkasesta oikeat luut (Hundspasta ostetut). Päivän aikana käytin Kikiä useampaan kertaan pihalla, välillä pissas, joskus ei (yhdellä ulkoilukerralla kakkas). Nemikin pääsi kertaalleen takapihalle pissalle. 

Kun Eetu tuli töistä se meni käyttään Nemiä oikealla lenkillä ja mä käytin Kikin takapihalla pissalla ja sitten temputin vähän Kikiä. Takajalkojen pikkunostelua (etupalkalla), peukkua ja tassuilla mun jalkaan läpsimistä. Tais siinä jotain istumista yms tultua myös. 

Ennen nukkumaanmenoa koirat pääsivät vielä kertaalleen ulos.

edit. 21.11.16 klo 20:07

sain koneeni toimimaan, joten tässä yks kuva tuolta päivältä


Ei kommentteja: