torstai 21. elokuuta 2008

Hiki tullee laiskalle juostessa


Kipittelimpä Nemin kanssa justiinsa 18 esteen hyppyradan Sammalojalla Johannan laatimalla radalla. Eikä ollut helppoa..

Rata alkoi kahden esteen suoralla, aita-rengas, ja kuvittelin tulevani vastaanottamaan ja kääntämään koiran kahdelle vierekkäiselle hypylle (180 asteen käännös? ja takaa hyppy), mutta Nemipä menikin renkaan ali.. ei se osannut suorittaa sitä niin, että mä olin vastaanottamassa sitä. Kääk! Onkin mennyt niin kumman hyvin rengas viime aikoina ja mä olen luullut sen oikeesti oppineen sen. Toi oli selvästi radan pahin paikka.

Muualla kun olin ajantasalla niin meni ihan ok'sti. Varsinkin toisella ja kolmannella yrittämällä. Pujo oli vimppana esteenä ja sille tuli ekalla kerralla niin vauhdilla ettei taipunut sinne vaan joku väli jäi tekemättä. Seukki kerralla osasi jo hahmottaa paremmin ja meni lujaa kepit :)

Lisäksi tein a:ta hihnassa (mutten saanut suutani auki, että oisin kysynyt oisko joku vahtinut namia jotta oisin voinut päästää koiran irti. ehkä ens kerralla?)


Ei kommentteja: