lauantai 14. toukokuuta 2016

Vko 19, kaikenlaista pientä "reeniä"

Eihän tästä nyt mitään tuu, kun en millään saa kerrottua loppuun niitä ma-reenejä. Enihau, kerron kuitenkin mitä kaikkea on omatoimireenattu tällä viikolla.

Nemin kanssa on tokotettu. Ja tehty jotain temppusia.

Kikille oon näyttänyt taas mittakeppiä (puree sitäkin, eikä tod pelkää). Hieman nosti keppiä ylöspäin, mutta en nyt osaa kuitenkaan sanoa mitä se säkä vois olla (en ole siis koiraa kunnolla mittamitannu vaan lähinnä totuttanut ko vekottimeen ja semmoiseen toimenpiteeseen).

Sitten me on vähän myös "noudettu" oon siis heittänyt sille kapulan ja se on rynnännyt kapulalle ja tarttunut siihen ja kuljettanut sitä jonku matkaa ja mä oon kehunut koiraa ihan simona ja palkannut koiran. Ei käskysanoja eikä vapautussanoja (en tiiä pitäskö jälkimmäisiä olla, tosin eipä se koira vielä osaa muutenkaan vapautussanoja).

Lenkeillä on reenattu istumista ja malttamista. Sillon kun molemmat on ollut mukana. Kun on oltu kahdestaan on reenattu koirien ja muiden ohittamista (hmm, on tätä reenattu tietty myös sillon kun molemmat on mukana). On tehty pikkuluoksetuloreenejä. On harjoiteltu kontaktikävelyä - olikohan tänään vai eilen kun havaitsin, että Kikille on se ja sama että käveleekö se mun oikealla vai vasemalla puolella ja osaa tarjota pysäyksestä istumisenkin. Ei toki tokomaisen tarkasti mutta kuitenkin :)

On reenattu käteen koskemista, oon vaihdellut kättä ja jonku verran myös sijaintia. En ole keksinyt siihen käskysanaa. On leikitty, myös eri paikoissa (kuten muista päivityksistä voi päätellä). On pyöritty ympäri. Ja ruualla on leikitty - sii sitä fokusointia, muutaman kerran oon ruokkinut Kikin pihalla niin että ollaan saatu usiamman metrin matka ruokakupille; ja kyllä, Kikin mielenkiinto todellakin on siinä ruuassa ;)

Niin ja on reenattu puremattomuutta ;) ;) ts sitä että Kiki purisi vähemmän ihmisiä ja enemmän vaikkapa puruluita. 

(jatkan reenilistaa jos tulee muuta mieleen, tämän viikon osalta)

Ei kommentteja: