torstai 20. elokuuta 2009

Vkon 34 aadee reenit


Mulla on onni, että
a)saan reenata molempien koirieni kanssa hyvien opettajien ryhmissä ja
b)molempien koirien reeniryhmät, ne kanssa harrastajat, ovat mukavaa seuraa

Hymy

Merrin kanssa reenin kaukaa alotuksia, edelleen mä kauhistelen niitä. Vaikka nytkin meni tosi hyvin - kiitos hyvän open. Edelleen vaan noita reenejä mulle, josko joskus rohkastusin käyttämään niitä kisoissakin.

Lisäksi Mersulle otettiin loppusuoraa, joka ei ollut ihan suora. Ja jonka vikana esteenä oli okseri - mikä tuotti Merrille vähän hankaluuksia. Muutaman kerran se ennemmin ohitti esteen, ja juoksi suoraan palkalle, kuin hyppäsi hypyn. Vaik hyppäs se sen esteenkin sitten loppujen lopuksi.

Radalla tehtiin myös pee--jättö kepeillä, jossa piti hieman rohkastua tekemään se ajoissa. Muut koukerot menivätkin ihan kivasti/ongelmitta.

Mersun reenin jälkeen kävin Sanna, Tinkan ja omien mustieni kanssa lenkillä. Kaikki kolme koiraa humputtelivat iloisesti - irti.

Nemin reenejä edeltävällä lenkillä ihmettelin kun koirani olivat ihan pöh pöh -tuulella. Reenikamuilta kuulin sitten, että sorsastus on alkanut... Mä kun olin aika kummissani, että miks koirat nyt käyttäytyy noin - käytiin nimittäin lenkkeilemässä siellä rannan suunnalla.

Nemin reeneissä piti varoa nynnyilemästä. Taas kerran. Jotkut jutut meni hyvin ja toiset huonommin.

Reenien jälkeen koirat pääsivät hihnalenkille. Siis pari partista, portugeesi, mun rlapkot ja yks lapinporokoiran pentu. Lpk:n penska ja Merri humputtelivat hetken keskenään - siis irti. "Vanhus" tykkäsi kun pääsi juoksemaan miljuunaa penskan kanssa. Nauru

Ei kommentteja: