tiistai 2. huhtikuuta 2019

Jäästä kuraan

Niin ikävää kuin koirien peseminen joka ikisen lenkin jälkeen onkin, niin odotan kyllä kovasti että nuo jäätiköt sulaisivat. Meidän taloyhtiön piha / autokatos on ollut piiitkään niin jäinen että olen lähes joka kerta siitä kävellessäni käyttänyt nastakenkiä. Jos olen sitten autoillut johonkin niin niin olen autossa vaihtanut toiset kengät (jotta olen voinut ajaa autoa) ja sitten määränpäässä mahdollisesti vaihtanut nastakengät takaisin jalkaan jos olen vaikka ollut menossa jonnekin mahdolliselle jäätikköalueelle lenkille. Esim Haukkiksen väylät ovat olleet tod liukkaita viime viikkoina. Ja monet muutkin paikat toki.

Että vaikka lopulta kannattikin ostaa ne nastatossut (ei ole icebugit vaan jotkut halvemmat markettiversiot) niin mun oik.jalan nilkanseutu ottaa jotenkin itseensä niistä kengistä. Kenties johtuen siitä ettei  niissä ole korotusta. Myös selkä on kipeänä samasta syystä.

Ei kommentteja: