sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

Luonteva liike - mitä se on?

Sen lisäksi, että liikuttelen käsiäni kuin idiootti kun olen kaksistaan Kikin kanssa ulkona, niin olen alkanut steppailemaan mitä kummallisemmin - tarkoituksena siis opettaa Kiki sietämään sitä, että voin liikkua eri tavoin eikä Kiki saa kiihtyä tai hämmentyä siitä. Kiki on kyllä ihana näissä harjoituksissa sitä enemmän se ottaa kontaktia muhun sivulla mitä ihmeempiä juttuja mä kehittelen. Tosin mä en kyllä osaa liikkua niin kuin haluaisin - mulla on päässä mielikuva kevyestä hypähtelystä, mutta mitä on todellisuus *tump TUMP tump* kun meitsi pomppii ja maa tärisee jalkojen alla :-D


ps. ilmoitin Kikin koreo-kurssille mikä olisi kuun lopussa (yks päivänen juttu), ei tietoa mahduttiinko mukaan. Sinällään monin tavoin (taas) pelottavaa jos ollaan ko kurssilla, itsensä likoon laittamista ja mukavuusalueen ulkopuolelle menoa oikein urakalla - mutta mitäpä olen alkanut harrastamaan tätä sangen pelottavaa lajia ;-)

Ei kommentteja: