sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Yksi tylsimmistä asioista


on tehdä vatsalihasliikkeitä. Mutta. Nekin muuttumat mukavimmiksi kun ottaa mukaan koiran [aluksi yritin tehdä asioita / vatsalihasliikkeitä esim lankkua ilman koiraa. Koira oli eri mieltä ja lipsutti mua naamasta ja tunki mukaan toimintaan, mikä "hivenen" hankaloitti asioita]. Ensin dobotusta pelkästään koiralle ja sitten yhteisdobotusta: mun jalat dobolla niin että olin käsien varassa "ilmassa" ja odotin niin kauan että koira pisti etutassunsa dobolle ja anto mulle pusun ja sitten sain lysäyttää pyllyni maahan ja annoin Nemille namin. Nemi oppi tempun melko nopeasti. Tosin välillä se oli kärsimätön ja kiersi mua = jouduin kauemmin kököttämään / tekemään käsi & vatsajumppaa. 
Pari kertaa, Nemin yksilöosuudella, sain koiran tulemaan kokonaan dobopallon päälle. Yleensähän se vain nostaa siihen etutassunsa. Kun se oli kokonaan sen päällä niin namitin sitä ja kehuin kovasti. 

Ei kommentteja: