Koska KV-kisan ekalta radalta saatiin hylky niin sitten piti hieman selvitellä, että miten nuo kv-kisat oikein menevätkään. Niistä kun ei ollut aiemmin mitään kokemusta. Eli starttaavatko hylyn saaneet ollenkaan toiselle radalla, ja jos starttaavat niin mikä on lähtöjärjestys. Numeroita kv-kisaan ei saatu kuin yhdet. Kyselyihini sain eri ihmisiltä erilaisia vastauksia, mutta lopulta selvisi, että hylyn saaneet saavat kisata myös kontaktiradalla. Ja hylyn saaneet starttasivat ensin, numerojärjestyksessä. Näinpä ollen Merri pääsi radalle aikalailla alkupäässä - mikä oli hyvä, eli pääsimme kohti (Eetu tuli hakemaan) majapaikkaa suht nopeasti.
Tuon radan tuomaroi Ritva Herrala, rataprofiili oli jälleen mukava. Radalla Merri toimi hyvin. Tarkkaa mielikuvaa radasta ei kuitenkaan ole, mutta kuin se, että yhdeltä hypyltä tuli kielto (ohjasin varmaan huonosti) ja siten myös yliaikaa hieman yli kuusi sekuntia.
Kisakirjaan merkintä KV-kisasta ja tuloksena hyl.
Tuon radan tuomaroi Ritva Herrala, rataprofiili oli jälleen mukava. Radalla Merri toimi hyvin. Tarkkaa mielikuvaa radasta ei kuitenkaan ole, mutta kuin se, että yhdeltä hypyltä tuli kielto (ohjasin varmaan huonosti) ja siten myös yliaikaa hieman yli kuusi sekuntia.
Kisakirjaan merkintä KV-kisasta ja tuloksena hyl.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti