perjantai 19. lokakuuta 2012

M102 toko

Merrin tiistain toksat

Paikallaolo: piiloilin, Merri pysyi maassa ja tuijotti Jenniä ja vinkui vienosti koko ajan. Pääasia että pysyy maassa, johan sitä pitkään taisteltiinkin sen ylöspomppimisen kanssa, joten olen onnellinen tästä enkä välitä vinkumisesta :) Eikä se pompannu ylös kun palasin viekkuun, jee (vaikken jättänyt mitään turvarakoa itseni ja koiran väliin)

Hyppynouto: 2 hyppyä, kapula heitettiin hyppyjen välistä. Koira piti silti lähettää hypyn kautta. Tässä tuli vänkäystä. Koira huusi mulle ettei tämmöstä reeniä voi tehdä ja Jenni (ei huutanut vaan sanoi) että mun pitää näyttää koiranpuoleisella eikä vastakkaisella kädellä se hyppy ja ottaa askelkin hyppyä kohti. Lopulta kuitenkin otin liikaakin askeleita ja ja... outo reeni. 

Kaukot: pelottavat voi-kaket. Tekniikka kuulemma ihan hyvä - välillä. Pitää olla tarkkana onko koira liian lyhyenä vai liian pitkänä, ottaako se askeleita ja ja ja ties mitä kaikkea. Näitä kuuriluontoisesti opeteltava, että mitä vaihdoksia reenii millonkin. 

Tehtiin myös ihme höpötemppuja väliajoilla. 

Ja käännöksiä, sivuaskeleita ja naksuttelin ruutumattoa - matto ruudussa ja koira ja minä aika liki ruutua. 

Varmaan me jotain muutakin tehtiin?

aah: myös Merrin ryhmässä tehtiin samankaltaista luoksaria kuin mitä Nemin tunnilla. Erilaista oli se, että Jenni ei pitänyt koiraa. Merrikin suoriutui tästä tehtävästä hyvin - tosin olin hivenen pettynyt kun se ei kajauttanut peko-koirahaukkua löydettyään mut piilosta :/

Ei kommentteja: