torstai 4. kesäkuuta 2009

Fiiliksissä



Nemin Active-reenit on niin uunituoreet ettei tässä osaa edes mitään kovin fiksua sanua. Tää vaan on niin onnellinen, kun voi oikeesti taas keskittyä niihin järkeviin kakrun ohjaustapoihin ja pyrkiä rohkeisiin ohjauksiin. Minä ittehän sitä rohkeutta tarvin, kun Nemin kanssa (silloin kun sen on tämä hyvä ja vauhdikas oma ittensä) mun ei todellakaan auta ruveta nyysöilemään.

Ja tännään minä olin -tai ainakin koitin olla- ajantasalla ohjauksessa (noh noh, ainakin jossain kohtaa olin, ihan varmasti, NIH!) ja lähdin rohkeasti tekemään valsseja, leikkauksia ja poispäinkääntöjä.

Pujottelussa Nemi jostain syystä oli hidas, en tiedä mitä se jäi ihmettelemään (sitä vierestä kävellyttä belgiäkö?) mutta teki kuitenkin esteen loppuun asti. A mentiin usiampaan kertaan, ja hyvin mentiinkin. Keinukin oli radalla ja koira suoriutui siitä ihan kivasti.

Ai ni, a:n alla ollut putkikin meni hyvin. Ts lähinnä se, että koira meni sinne putkeen eika aalle Silmänisku

Siistii!!

Ei kommentteja: