perjantai 30. syyskuuta 2016

ks 12/16

Koska Kikistimen pentureenit alkavat yhä enemmän ja enemmän olemaan lajireenejä eli agireenejä niin oli jo aika meikäläisen palata kunnonkohotuksen pariin. Niinpä piiiiitkän tauon jälkeen olin tänäaamuna hieman seiskan jälkeen kuntosalilla. Olin ko salin aikataulusta katsonut, että sali on varattu kasista ysiin eläkeläisille, mutta niitähän oli kuin puolukoita mättäillä jo silloin kun menin ja kokoajan tuli porukkaa lisää paikalle. No, sain mä kuitenkin tehtyä asioita koko sen ajan kuin siellä olin, mutta en tehnyt sitä ohjelmaa mikä mulle viimeks on tehty kun laitteet olivat niin ruuhkaiset niin piti mennä vähän sinne missä oli vapaata milloinkin. Tästä se kuitenkin, ehkä, taas lähtee. Korkea kynnys on ylitetty (eli sain sentäs aikaiseksi). 

Ei kommentteja: