tiistai 15. tammikuuta 2008

Sarjassamme pylly edellä puuhun



Heh. Kun ruotsinlapinkoiraa olin hankkimassa niin kuulin että tämä on rotu, jossa koirat tekevät mitä vain ruuan eteen. Että menevät vaikka perse edellä puuhun jos niikseen tulee.

Eilen tuli sitten havaittua tämä. Puuhun koira ei kylläkään kiivennyt, mutta muuten oli varsin hassu otus. Merri siis. Agiharkoissamme kun muut menivät rataa niin istuin matalammalla pöytä -esteellä ja siinä lähellä oli pk-noutokapuloita (ihan j u m a l a t t o m a n  kokoisia), ni sanoin ihan kokeilu mielessä Merrille, että 'Hae!' Ja eikä mitä, kohta koiruus tulee (matkaa parisen metriä) se järkyttävän kokoinen puukapula suussaan mun luo. Palkkaan sen tietysti, kun se kerta totteli mua.
Ja jotkut vielä sanovat että lappalaiskoirat ovat turhan pieniä pk-koiriksi - on ainakin todistettu että kapula ei tuota ongelmia

Joko arvaat? Jep. Loppu tunnin (sen ajan kun ei oltu radalla tai minä rataantutustumassa) Merri haki ja luovutti (ei edes tiputtanut vaan odotti se "tonnikeiju" suussaan että otin siltä kapulan) ko kapistusta - ja söi kuivattua poronmaksaa
(kunnes minä n:nen toiston jälkeen tein lopun ko leikistä - - ei uskoisi että ko koira joskus inhosi noutokapuloita)



Ei kommentteja: