tiistai 15. tammikuuta 2019

Läksyjä ja ideoita

Ensinnäkin, oh my god, näin videon siitä sunnuntain ekasta harjoituksesta. Koiratanssireeneistä. Sehän oli vielä karseampi kuin muistelin. Se remmi häiritsi tosi lujaa. Plus Kiki teki mitä halusi :-D siis tuli jalkojen väliin ja kävelytin sitä siinä kun ois pitänyt tehdä jotain muuta - periaatteessa ajattelin siis, että mennään narun kanssa vielä enemmän solmuun jos yritän siinä jotain muuta, että olkoon sitten näin. Mutta olihan se nurinkurista, että me tehtiin ihan muuta kuin olisi pitänyt.
Kikille silti pisteet, että se yritti oli sillä tavoin mukana menossa että tahtoi tehdä (temppuja) ainut vaan että sooloili ja mä kämmäilin sen remmin kanssa.

Mutta se mitä oikeasti olin sanomassa oli se, että se kotiläksy mitä saatiin (neljä biisiä joista valita joku johon tehdä alkuun pieni koreografia), niin mä kehittelin siihen jopa idean jo. Jota aloin työstämään. Tottakait Kiki toi oman twistinsä hommaan, kuten sillä on tapana :-D Päätin sitten jättää hautumaan villimmän version ja treeniä yksinkertaisempaa versiota - jossa on meille ihan tarpeeksi siinäkin haastetta :-D

Lisäksi vaikeutin hieman kylkitempun treenimistä, siis, että aloin itsekin menemään kyljelleen. Kiki ei onneksi mennyt siitä hämilleen. Joten se jopa saattaisi toimia noin. Varmaan jopa helpompi jos mä olen kyljelläni kuin että jos seisoisin (tms muuta kaempana oloa).

Ei kommentteja: