tiistai 14. kesäkuuta 2016

Sisäistys

En mä voi oikein vieläkään käsittää, enkä sisäistää, että olen 
a)osallistunut 
b)suoriutunut 
BH-kokeeseen/sta

Täh. Sehän on ollut sellainen "emme kykene siihen ikinä" -peikko jo pidempään kuin mitä Nemi on elänyt. Kehitin siitä mieleeni "asia joka ei kuulu minulle ja joka on vaikea ja jota minun ei tarvitsekaan oppia eikä suorittaa" -aiheen/asian jo silloin kun kuulin siitä ensimmäisiä kertoja Merrin ollessa melkoisen pieni. Kävinhän jollain kurssilla Merrin kanssa ja sain heti sellaisen käsityksen, että "teistä tähän ei ainakaan ole - miksi olet tuollaisen koiran kanssa täällä". 

Huolimatta siitä, että Nemin kanssa kävin myöhemmin bh-kurssilla, jossa kerrottiin ihan toista. Eli, että "kyllä te kokeesta läpi pääsisitte, jos harjoittelisitte hieman" (sitä tätä ja tuota eli lähinnä tottis osuutta). 

Minulla ei koskaan asiat (koiramaailmassa ainakaan) mene niin, että onnistuisin ensimmäisellä kerralla. Enpä tiedä milloin sisäistän tämän asian lopullisesti ;)

Ei kommentteja: