maanantai 29. syyskuuta 2014

Lappalaistokot, vko 39

Torstai-iltana kävin Nemin kanssa tokoilemassa Hietasaaressa. Paikalla oli myös muutamia lapinporokoiria. 

Ensin tehtiin paikallaolo istuen. Kun olin ollut jonkun aikaa piilossa niin kuulin, että Nemi oli lysähtänyt maihin. Kävin sen sitten käskyttämässä takas istumaan ja menin vielä hetkeksi takas piiloon. 

Sitten tehtiin paikkamakuu, mikä meni muuten hyvin, mutta N ennakoi istumisen. Toisaalta mä mokasin kun aloin kaivamaan palkkaa taskusta... liian aikasin. Tai liian selväeleisesti. 

Tein myös seuraamista liikkuroituna. Alku meni ihan pyllylleen. Nemi haukkui tai ei pysynyt mukana. Toisaalta olin ehkä jättänyt palkan liian selkeästi näkyvään paikkaan? Loppuosio meni tosi hienosti. 

Kaket liikkuroituna olivat superhyvät. 

Noutoa tein kanssa. Siinä Nemi huusi mutta toi kapulan, kunnes tiputti sen kutakuinkin mun varpaille. Käskin sen nostamaan sen ja antamaan mulle. Jonka se sitten tekikin (murmutettuaan ensin vähän). Palkkasin semisti ja otin noudon uusiksi jolloin koira toi kapulan mulle. Mutta en heittänyt sitä mitenkään hirmu kauas. Hohhoijaa, miten saisin sen tuomaan sen kauempanakin olevan kapulan? 

Kiitos Sallalle kapulan lainasta :) ja liikkurille liikkuroinnista :)

Lisäksi tein semi-onnistuneita luoksareita. Ja muutaman erikoisenhyvän läpijuoksuluoksarin. 

Ei kommentteja: