maanantai 1. syyskuuta 2014

Ainiin, ne viime viikon beehooreenit

Kuten sanottua, oltiin Kempeleessä kauppakeskus Zeppeliinin pihalla. 

Ennen kuin reenit alkoivat käytin Nemin lenkillä - enkä edes eksynyt ;) Ihan uusia näkymiä oli minulle (ja toki Nemillekin) ja siinä tiirailin ihmisten taloja ja pihaistutuksia... 

Reenit aloitettiin kävelyttämällä koirat kauppakeskuksen ympäri. Siinä tuli jos jonkinmoista häiriöreeniä. Pahimpana Nemille varmaankin skeittipojat kolinoineen, mutta kun olin varautunut nakkikasalla niin eihän Nemiä mikään ulkoinen häiriö kiinnostanut ;) No oli se muutenkin ihan hienosti. 

Sitten Katja kertoili kaupunkiosuudesta bh-kokeessa (koirat ootti autossa tuon ajan). Sitten reenittiin niitä muita juttuja eli siis:
- kävelytin koiraa kun pari ryhmäläistä juoksi ohi, pariin kertaan
- Katja käveli sauvojen kanssa ohi
- juttelin jotain niitä näitä Katjan kanssa joka oli autossa, avasi/sulki auton oven ja käynnisti auton - Nemi siis oli mun kanssa tämän ajan eikä ollut moksiskaan ko asioista
- lisäksi yks ryhmäläisistä talutti koiransa ohitsemme, kerran -pari
- kytkin koiran kiinni lipputankoon (tai mikä lie katulamppu se oli) ja menin auton taakse piiloon (kaupat oli jo kiinni, joten ei voitu siellä sitä testata). Samalla kun koira oli kytkettynä niin yks ryhmäläinen talutti koiransa joidenkin metrien päästä Nemin ohi. Nemi ei sanonut mitään. Olin jättänyt sen maihin ja maissa se myös pysyi sen ajan kun olin piilossa. 

Huomenna on sitten kurssin viimeinen kerta. 

Ei kommentteja: