tiistai 27. toukokuuta 2014

Viime viikon lumia

Niin. Viikko sitten niissä toksureeneissä. Mitä me tehtiin? Oli palkattomuusreeniä, johon piti napata neljä liikettä. NELJÄ??? Paniikki, mitä ihmettä mä keksin?

No, tehtiinpä sitten: 


  1. Seuraaminen (hihnatta)
  2. Liikkeestä maahanmeno
  3. Luoksetulo (pysäyksellä
  4. Liikkeestä seisominen
Ja kuinka meidän kävi? Seuraamisessa tuli pieni harhaantuminen, mutta sain kuin sainkin Nemin takas kartalle ilman suuria kommerverkkejä. Lopussa se jäi seisomaan vähän mun eteen ja sivulle. Tämä on merkillistä, koska eniten mun reenaama toksujuttu Nemin kanssa on seuraamisen liikkeelle lähdöt ja pysähdykset- harkataan niitä about joka lenkillä (jos oon Nemistimen kanssa kahestaan lenkillä) ja se on niissä yleensä ihan priimus-plus -tasoa. Jotain erilailla teen sitten toktok-reeneissä. 
Liikkeestä maihinmeno muuten hyvä, mutta ennakoi loppuistumisen. 
Luoksetulossa ei pysännyt ihan prikulleen heti, mutta pysäs kumminkin. Mutta kun käskytin sitä jatkamaan matkaa mun luo, niin se vapauttikin itsensä mun kassille = kuvittelemalleen palkalle. Mun viisas viisas lapinkoiraneitonen muisti, että tätä on reenitty takapalkalla... :) 
Liikkeestä seisomisessa hyvä stoppi ja loppu meni hyvin. 

Paikallaoloreeni käytiin tekemässä pihalla (kait.. tää oli viimeks?) joissa Nemi oli todella hyvä. Tehtiin istuminen ja paikallamakuu. Jenni häiriköi heittelemällä tuuleen, koirien suuntaan, irtoheinää. Nemi ei häiriintynyt siitä. 

Hallissa sisällä tehtiin seuraamista avustettuna ja oikeelle puolelle viekkuun tuloa ja oikeenpuolen seuruuta. Itsekseni harkkasin taas vaikka mitä. Ja lopuksi leikittiin semmosta, että Jenni piti koiraa ja ite piti juosta hallin toiseen päähän ja hypätä mutkalla olevan putken yli ja mennä makaamaan putken taakse. Samaan aikaan kaks kanssatoveria makasi puolittain putkessa, niin että päät kurkki molempien putkien suista. Ja sitten se omakoira kutsuttiin luokse. Nemi ei tullut heti mun luo, piti huudella sitä muutaman kerran. Kun mä olin putkessa niin Hannan Ilo juoksi putkeen :) Se olikin ryhmän ainut koira joka teki niin. Vain yks koira ei häiriintynyt putkella olevista ihmisistä ja meni suoraan sinne missä omistaja sitä huuteli. 

Ei kommentteja: