sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Vko 11, toko

Wuhuu! 

Nemi teki hyppynoudon. Ensimmäinen kerta kun ees yritetiin sitä. Okei eihän se heti ekalla yrityksellä sujunut, tai haki se sen mutta sitten mun palkkaus oli myöhässä (ja saatto myös tapahtua niin että ei hypänny hyppyä takaste tullessa) ja koira tiputti kapulan mun eteen. Toisella yrityksellä sujui jo huomattavasti paremmin. Se hyppäs, haki kapulan, hyppäs takaisin toi kapulan mulle. Tosin ensin jäi vähän hönöön asentoon mutta kun en huolinu kapulaa siitä niin korjas ite ittensä mun sivulle. Jee!!!

Kakeista voi-kakeissa oon huono. Olin kaketellut jo alkutunnista ja sitten kun Jenni katto tekemisiämme niin ei sujunut. 

Itekseni tein luoksarin kerran pysähdys ja sitten läpitulo. Pysäys semi-jees. Ei totaalitoppi mutta pysähty joten ihan mukiinmenevää. Läpitulossa ei himmaillu joten sekin hyvä. 

Paikallaolot (istuen ja maaten) muuten hyvät, paitsi että Nemi valu maahan istumisessa. Maissaolossa hyvää ts erinomaista se että ei ennakoinu loppuistumista kun palasin koiran viekkuun - vapautin sen sieltä maista. 

Jotain pyörimisjuttuja jenni ois tahtonut mun tekevän. Ne on nytten kotiläksynä. 

Ei kommentteja: