sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Brooksit talliin

Kävin eilen urheiluvaate/välinekaupassa. En ollut siellä yksin. Palvelua yritin jonottaa, mutta se oli ihan turhaa. Ei mitään toivoa. Tyhmät myyjät eivät tajunneet, että oon hyvä asikas kun ostan kaks paria kenkiä. Onneks Eetu oli mukana kaupassa ja penkoi mulle kenkiä sovitettavaksi. Tietenkään uudet juoksukengät eivät löytyneet niistä hyvässä tarjouksessa olevista pinoista. 

Jotain Adidaksen tarjoustossuja sovitin, mutta ei, ne eivät vaan tuntuneet hyviltä. Joten kassalle vein sitten Brooksin Ravennat. Vasempaan tassuun kokoa nro 39 ja oikeaan 35,5. Tuo on ehkä yks niistä syistä miksi olen pitänyt elämäni aikana niin paljon lenkkikenkiä - niissä yleensä löytyy kokoa aina tuolta kolmivitosen korvilta jonnekin neljäänkymmeneen asti, naisten tossuissa siis. Plus enimmäkseen lenkkarit tuntuvat ihan ookoilta jaloissa. Tokikaan kaikki mallit eivät passaa mun valikoiville jaloille. 

Toivottavasti nuo on nyt hyvät - ja kestävät. Rumat ne kyllä on, älyttömän väriset. Mutta väri ei ole ennenkään mun kenkäostospäätöksissä ollut ratkaiseva tekijä ;)


Ja eilen siis pyrytti lunta ja nyt pihalla on usiampi aste pakkasta, hieman lunta ja aurinkoista. Ainakin ehdin korotuttaa oikian jalan tohvelin ennen kuin pääsen aloittamaan ulkohölkkäkauden. 

Ei kommentteja: