sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Nouto ja agirallit

Kävin tänään (ts la-iltana) hallilla. Ensin noutoreeni. Eka yritys (heitin kapulan jne) Nemi juoksi haukkuen kapulalle, otti kapulan suuhunsa, lähti tulemaan mua kohti ja kun mä lähdin pois päin niin se tiputti kapulan ja tuli (huutaenko, en muista varmasti) mun luo. Toinen yritys, en muista huusiko koira kapulalle, mutta en lähteny liikkeelle ja koira toi mulle kapulan, mutta tiputti sen mun eteen. Siirryin pois siitä kohtaa ja sanoin koiralle "pidä", se jotain murmatti, mutta otti kapulan ja toi sitä hieman mulle mutta tiputti sen taas. Sanoin uudestaan "pidä" ja kas kummaa! Se toi sen mulle! Sivulle! *********BILEET******** :)

Ei muita nouto tai toko juttuja sille iltaa. Olin pikkupuolella joten tehtiin laatikkonaksuja, este-ehdotelmia (eli naksuttelua esteille),  jotain tosi iisejä rallatteita ja vähän takaahyppyjä. 

Tässäpä vielä pari videopätkää tältä iltaa:






Ei kommentteja: