keskiviikko 7. lokakuuta 2009

Oottasko vai eikö oottas, kas siinä pulma


Nimittäin sitä Nemin juoksua alkavaksi. Nemi on "tehnyt" juoksua jo heinäkuun lopusta lähtien. Siis tiputtanut karvansa ja nuuskuttanut joka mättään ja oksan plus merkkaillut tiiviisti.

JOS koira olisi kuunnellut mua, niin se olisi aloittanut juoksunsa syyskuun puolivälin paikkeilla. Olisi mennyt juoksu siinä samalla kuin oli ad:n reeneistä taukoa pari viikkoa. Mutta ei. Ei tietenkään koiruus minua ajatellut.

Ehkä se juoksuilee sitten, kun on Torkk:n kisat eli Ruskaralli. Jossa olin suunnitellut rallattelavani sen kanssa radan jos toisenkin.

Ilmoitin Nemin KAS:n lokakuun agikisoihin, ihan vaan sillä, että saisin "manattua" sen juoksun esille. Vaikka mikäs tässä toisaalta reenatessa -ja kenties kisatessakin- mutta kun sitä kuitenkin tietää, että se juoksu tulee ihan kohta kuitenkin niin olisi mukava saada se jo ns pois alta. Sitä paitsi olen suunnitellut leikkauttavani Nemin (jep jep sterilointia tarkoitan) tän ja seuraavan juoksun välissä, joten sitäkin ajankohtaa olisin koittanut mallailla. Mutta, kuten elämässä yleensäkin, niin eipä taida sekään mennä mun halujen ja tuumailujen mukaan.

Ei kommentteja: