perjantai 7. toukokuuta 2021

Toukohuolto

 Käytiin taas Kikin kanssa Vakkurin luona huollossa. 

Hoidatutin taas jalkojani; kaima osaa kyllä löytää aina ne "makeimmat" paikat jaloistani. Jos olisi vara niin kävisin tuolla about kerran viikossa. Hoidot siis auttavat mua, mutta hoitovaste ei vaan ole kauhian pitkä; mitäs olen niin romuna. 

Kaisan mukaan minä olin nyt enemmän hoidon tarpeessa kuin Kiki. Mitä tämä kertoo? Se kertoo sen, että koiralla menee hyvin :) (kaikenhuomioonottaen) 

Seuraavan hoidon varasin reilun kuukauden päähän eli 16.6. Siihen tosin otin vain jommallekummalle ajan ts yhden tunnin. 

Sain itselle venyttelyohjeita liittyen siihen mun vasemman jalan ongelmaan. 


Se ortopedi soitteli viime viikolla niistä magneettikuvaustuloksista. Sen jälkeen olen käynyt kyttäilemässä Kanta- ja muista palveluista- että milloin olisi selitettä aiheesta luettavissa, mutta ainakaan vielä en ole löytänyt mitään. Lääkäri näet lupasi kirjoittaa aiheesta, jotta kaikki tieto ei olisi hataran muistini varassa ko puhelusta. Pointtina kuitenkin, että jalalleni ei ole mitään tehtävissä. Tai mitään sellaista mitä kannattaisi tehdä, josta oikeasti olisi hyötyä minulle. En myöskään saanut mitään ihmepillereitä mitkä auttaisivat "hiljaiseen kipuun" (mikä on viime vuosina ollut vähemmän hiljaista). 

Ei kommentteja: