torstai 15. huhtikuuta 2010

Ihunaa


Oli olla taas tauon jälkeen agireeneissä - vaikka milloinpa se ei olisi? Mersun agit tiistai-iltana koutsasi Mikko. Tehtiin 21 esteen rataa.

Meidän poissaollessa agiin oli ilmestynyt joku pysähtymis"kikka" jonka toimivuutta epäilin tapani mukaan vahvasti. Siis "ei Merrin kanssa tollainen toimi". Mutta voi Veikot. Toimihan se. Ensinnäkin sain Merrin lähtemään ihmeenkin kaukaa hypylle ja se ei singonnut viereiselle hypylle kertaakaan niin kuin olin epäillyt. Eikä mun tarvinnut tehdä siihen kohtaan pyöritystä (kauempaa ja oma liike pussia kohti olisi ... ts olisin ollu myöhässä /jääny jälkeen) tai puolivalssia mitä ensin olin aatellut mutta siin olisin pistänyt kuitenkin vaan jalat solmuun.

Ekalla kerralla 1 kielto ei muita virheitä. Tosin pujosta meinasi tulla ohi mutta meni esteelle kun tein jonku käsiliikkeen oikeessa kohdassa. ts viime tipassa.. Puomin alastulossa vähän loikki jossain välissä. Vikalla kiekalla muuten ok, mutta yhestä putkesta oli tullut samasta ulos kuin mistä menikin (tätä en tietty huomannut ite ollenkaan).

Radalle olin jo valmiiksi suunnitellut pari persjättöä, mutta Mikko keksi mulle niitä vielä lisää ja niiden kaikkien ajoituksia säädettiin samalla laittaen loppuun palkan. Tiesihän sen sitten, että aika painavaa käskytystä sai olla ettei Merri vikan peejätön kohdalla jo karannut loppuun. Hienosäätönä hivenen saatiin ajoituksia parannettua vaikka paremmat ne olisivat edelleen voineet olla.

Ei kommentteja: