maanantai 2. helmikuuta 2015

Mutustelua ja oravanpyörä

Olen ruvennut makustelemaan asiaa, että pitäisikö se pentu ostaa jo tänä vuonna? Pari ideaa / yhdistelmää on mielessä/tiedossa, joista saattasin olla pikkasen kiinnostunut ;)

Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että yks koira on varsin näppärä. Ja kaiken sen surun keskellä mitä Merrin kuoleminen aiheuttikin, niin on ollut hienoa, että Nemi on ollut meillä ainoana koirana jonkin aikaa. Sen ei ole tarvinnut jäädä Merrin varjoon ja siitä nähnyt ihan uusia puolia (niin hyvässä kuin pahassakin). Toisaalta taas myös en haluaisi joutua siihen tilanteeseen, että koiran kuollessa jäisin täysin tyhjän päälle, ilman koiraa. Vaikka näistä ikävistä kuvioistahan nyt ei koskaan tiedä miten ne menee ja missä vaiheessa ne johtuu kohtaamaan. 

Nyt kun olen hypännyt aika monesta koiraharrastusoravanpyörästä pois niin olen miettinyt, että jos sitä pennun ottaa niin hyppääkö sitä automaattisesti takaisin hammasrattaaseen? Toisaalta olen myös miettinyt sitä, että osaanko pyöritellä sitä pyörää tällä kertaa hieman erilaisempia polkuja? 

Ei kommentteja: