sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Yllättävä paikkamakuu

Torstaina oli vapaapäivä, kun oli Helatorstai. Haukkiksella oli tokokoe jota menin Nemin ja kameran kanssa katsomaan. Nemi oli tosi hienosti koko päivän, vaikka ei päässyt oikein muuta tekemään kuin olemaan. Kunnes Tuija pyysi meidät lisäosaksi voittajaluokan paikkamakuuseen, siellä kun ei ollut kuin kaksi koirakkoa kilpailemassa. Nemi suoriutui paikkamakuusta kympin arvoisesti, toki tuomari ei sitä sanonu... mä vaan aattelin, että olipas se taitava. Mä en menny piiloon, ku lälläröin ja kun mun ei tarttenu. 

Voittajaluokan paikallaolo. © Sara Nikula



Multa on kysytty monesti miksi meillä on just Sony-merkkinen järkkäri. Sehän ei ole mikään pop-merkki kun katsoo ihmisten kameroita. Mutta. Oon miettinyt, että saisinko ees tämmösiä räpsyjä aikaan mitä nyt saan tuolla jos meillä ois joku yleisempi kamera? Ai miks vai. Kun tuossa on jo rungossa sisäänrakennettuna kuvanvakain - joissain muissa merkeissä se kuulemani mukaan pitää hankkia objektiivien mukana jos sellaisen ominaisuuden haluaa. Ennen tuon kameran hankintaa mun ottamista kuvista 98% epäonnistui mun käsien tärinan takia enkä mä edelleenkään voi ottaa kuvia muilla kameroilla/kännyllä. Videointi ei onnistu edes tuolla kameralla. Toinen juttu mistä tykkään tuossa kamerassa on sen kyky ottaa monta kuvaa sekunnissa (olikohan jopa kymmenen), sen ominaisuuden avulla sain monta hilpeää otosta tok-kokeestakin. Kuvat löytyvät kuvagalleriastani.

Ei kommentteja: