lauantai 16. maaliskuuta 2013

Iskussa

Miks mä en talkoillut oman seuran kisoissa? Siksi, koska olin suunnitellut ottavani kuvia siellä koko viikonlopun. 

Ajattelinko mä koiria, Nemiä lähinnä, että osaako se rauhoittua autossa? Ajattelin, ja jätin kuitenkin kuvaamisen väliin. 

Osaisiko se levätä autossa kun kuulee että Vaikka Mitä tapahtuu ympärillä? Ei, luultavasti ei.

Olinko myös itsekäs, kun en talkoillut? Kyllä, niin kivaa kuin se yleensä on ollutkin, niin yritän välttää sen virheen että väsyttäisin itseni ja etenkin jalkani pitkillä talkoilupäivillä. Ne reippaat seuralle työskentelyajat ovat toistaiseksi ohi (itsekäs paskiainen).


Jäinkö mä paitsi kisatunnelmasta kun ajattelin koiraa... (vai ajattelinko ;)) ? En, kiitos Juhan järjestämän LiveStreamin :)


Onko koira huollettu? On, osteopaattivisiitti oli keskiviikkona.

Annoinko koiran palautua hoidosta, kuten osteopaatti ehdotti? Kyllä, koira ei päässyt riekkumaan Merrin kanssa eikä olla reenailtu pariin päivään. 

Menikö reenit viimeksi miten? Hyvin. Se osaa. Mä osaan. Kaikki osaa :)


No, mikä sitten voi mennä pieleen? Kaikki. Ja etenkin mun korvien väli :/ 

Asenne? Toivottavasti löytyy. Asenne ratkaisee kaiken :)

Ei kommentteja: