keskiviikko 17. joulukuuta 2008

Koiraseuraa ja avustajakoira


Tiistaiaamuna kävin perinteisellä koirapuisto keikalla. Toisella puolen puistoa juoksenteli (pienten puolella siis) kaksi corgia (tms) ja isompien puolella Merrin pisti liikkeelle puolentoista vuoden ikäinen kultsu-uros. Jahka kultsu sai Merrin liikkeelle niin eipä se sitten saanutkaan Merriä kiinni kun "mummo" paineli miljoonaa pitkin puistoa. Häntä vaan aerodynaamisesti kropan jatkona.

Merri on ihan yli-aktiivinen. Koirakaveria vailla. Ja aina kun sen kanssa lähtee ulos niin se osoittaa olevansa hyvin touhukkaalla tuulella. Ollaan taas pelailtu lumikokkareilla - mikä on Merristä ihan sikakivaa :)

Sisällä avustajakoirarepertuaaria on hivenen laajennettu (aiemmin on kuskannut likaisia sukkia pyykkikoriin tai jotain roskia roskikseen). Pari päivää sitten Merri toi mulle kännykän (jonka Eetu antoi sille mulle tuotavaksi). Sai superkehut ja namit. Viikko sitten (taas E antoi mulle tuotavaksi) toi mulle särkylääkepaketin, jota kantoi hivenen varovasti - aivan kuin arvaten että se pahvipaketti ei ole sille tarkoitettu revittäväksi. Ai niin, ja yks kerta se jopa nosti mulle pudonneen hiuslenkin (kenties yöks laittaa se sitten hiuksiin ;) mutta se ei ole tässä se pointti :) :))


Ei kommentteja: