maanantai 25. syyskuuta 2006

SM-nolla! :)


Johan olikin kerrassaan mukava päätös
tiuhaan jatkuneelle (agi)kisaamiselle, tai no, olihan meillä jo viime
viikonloppu taukoa kisaamisesta.. mutta kuitenkin. Mutta kävimme
tekemässä kaksi kivaa rataa sunnuntaina Rovaniemellä. Tuomarina
kisoissa toimi Salme Mujunen.



Ensimmäinen rata oli tavallinen kontaktirata, tosin siellä ei ollut
muita kontaktiesteitä kuin keinu. Vaikka Merri haukkuikin jonkun verran
radalla niin se eteni ja irtosi kuitenkin tosi hyvin. Tulos -6,91 eli paras tuloksemme tähän saakka! Ja ensimmäinen nolla kolmosluokasta eli eka SM-0! :)

Toinen
rata olikin sitten jo enemmän tahtojen taistelu (hyppäri), Merri
komensi mua enemmän ja mä ärjyin sille estekäskyjä. Selvittiin
kuitenkin loppu "suoralle" (tein onnistuneita takana leikkauksia
hyppyjen kohalla), kunnes viimeisen esteen kohdalla mun käskytys oli
huonoa/olematonta ja Merri juoksi viimeisen esteen ohi. Mä en enää
jaksanut panostaa ja M hyppäs vimpan hypyn väärältä puolelta. Se teki
siis "merrit" - taas kerran.


Olin kuitenkin tosi tyytyväinen
päivän kokonaisuuteen (kuinkas muutenkaan ;)), molemmilla radoilla oli
paljon hyviä kohtia. Juoksimme molemmat radalla aikalailla.. molemmilla
radoilla oli kaikki putket suoria ja ne piti suorittaa useampaan
kertaan..



A-rata oli myös Merrin sadasviideskymmenes agilitystartti virallisissa
kisoissa, näin niin kuin sivuhuomautuksena kerrottakoon...



Ei kommentteja: