perjantai 15. syyskuuta 2006

Keskiviikon agit


Haukkukeidas, agi, Nemi





Harjoiteltiin etenemistä kolmella eri harjoituspätkällä ts muunneltuna yhtä.




  1. Rengas - aita - aita -aita ->namikuppi. Aluksi oli vaikeuksia
    tuon renkaan kanssa, mutta kun otin Nemin kunnolla vastaan renkaan
    takana niin sekin sujui. Hypyt menivät ihan hyvin ja Nemi irtosi
    kunnolla namikupille. Minä jäin kauas taakse. Käskytys olisi voinut
    olla kuuluvampaa.


  2. Rengas - aita - aita aita - 180 asteen käännös - aita - muuri -
    pituus - pussi. Käännöksen kohdalla olin hirrmu myöhässä. Pitäisi
    opettaa koiralla suuntakäskyt?! Pituudelta meni ensin ohi, mun huonon
    käskytyksen (olin myöhässä) takia. Pussin suorituksessa ei ongelmaa.


  3. Aita - aita - aita - pöytä. Tämä sujui ihan hyvin. Nemi pysähtyi
    pöydälle (siellä odotti nami) ja istui käskystäni, vaikka olin vielä
    aika kaukana pöydästä :) Pysyi pöydällä niin kauan, että annoin luvan
    tulla pois.


Yksittäiset esteharjoitukset:



  • Keinu. Aluksi samoin kuten viimeksi eli kontaktille nami, mutta
    lopussa jo ilman tuota namia. Pikkasen keinu jo kolisi, mutta kuitenkin
    niin että Tarja laski sen alas. Nemi pysyi kontaktilla ihan hyvin kun
    käskin sen paikalleen ja kävin kääntymässä kauempana.


  • Pujottelu. Harjoiteltiin kulmia. Oikealla ollessani Nemi oli
    irti, vasemmalla hihnassa. Irti ollessaan osasi hakea ihan hyvin
    pujo-kulman, kunhan käskytin hyvin ja tahti oli sopiva. Myös hihnassa
    rupesi jo hakemaan itse pujo-rytmiä.





Ei kommentteja: