sunnuntai 27. lokakuuta 2019

Tokokuvia ja kaverikoirakuvia

Taas on harrastettu räpsintää. Ensin maanantaina kävin kuvaamassa parin kaverin koiria (staffeja, belgi ja shelttejä) ja eilen tuijottelin kameran linssin läpi tokoilijoita (kuus tuntia räpsintää, kestää muuten pitkään ennen kuin oon kaikki semijees otokset editoinut).

Staffeja kuvasin Toppilansaaren rantsussa ja näitä toisia Haukkukeitaalla. Kaikista yritin ottaa sekä poseerauskuvia että liikekuvia. Varsinkin jälkimmäiset olivat kovin kovin haastavia.









Paikka missä nuo koirat leikkivät (alin kuva) ei ollut tasainen, eli olen ottanut tuon kuvan hieman yläviistosta, joten näyttää kuin koira sukeiltaisivat lumeen (tai jotain).


Kisakuvissa mä tykkään, että mukana on (ainakin välillä) myös ympäristöä eikä pelkästään koira. Siksipä kait mun "tavaramerkki" alkaa jo kohta olla "hauskat tilannekuvat". Plus mä välillä kuvailen muutakin kokeisiin/kisoihin liittyvää kuin niitä kehässä olevia koiria. Eli toisinsanoen en editoidessa rajaa hirveästi kuvia, vaikka toki niin voisi tehdä, vaan jätän niitä asiaan/tilanteeseen kuuluvia ympäristötekijöitä mukaan lopulliseen julkaistavaan räpsyyn.










Ai, ai, kun mä kyllä tykkään tuosta 70-200 putkesta 💙 Tokokuvat on siis otettu sillä (ja a900 kameralla).


Ei kommentteja: