perjantai 23. helmikuuta 2018

Kiki 2vee

Pikkuprinsessalla on ollut tänään syntymäpäivät 💖


Kävin koirien kanssa töiden jälkeen Koitelissa. Pimeetähän siellä oli. Ja kylmää, kun olin menossa niin lämpötila laski -12 ... ja kun olin takas kotona niin oli jo -21. Kameran akku hyytyi, mutta ehkä ihan hyvä niin, koska sormet meinas tippua kun oli niin kohmeessa.

Illalla koirat herkuttelivat pizzanreunoilla ja siankorvilla. Kikin korvan piilotin laatikkoon, niin koira pääsi avaamaan pakettiakin. Tosin se heitteli pakettia ilmaan, repi sitä hetken ja toisen, heitteli lisää ja kun namusia ei tullut laatikosta ulos niin toi paketin lopulta mulle että "auta!". Kyllähän minä sitten prinsessaa tottelin, alamainen kun olen, ja niin pääsi Kikistinkin herkkuaan syömään.

Kiki odottaa siankorvapakettiaan

Nemi odottaa, että lakkaisin häiritsemästä sitä ja se pääsisi syömään siankorvaansa. 

Ei kommentteja: