torstai 28. marraskuuta 2019

Lupia ja muutoksia

Nemi (c) Jouko Posio
Mä oon miettinyt kyllä jotain poikkeusluvan hakemista rallytokoon itselleni. Mutta. En todellakaan osaisi muotoilla, että mikä se lupahakemus olisi. Olen siis kuullut / lukenut, että joillakin on esim juoksemattomuustodistuksia. Mutta mun liikkumishankaluudet eivät ole lainkaan noin selkeitä. Että tämä ja sillä simpanssi. Joten taitaapa jäädä anomukset kirjoittamatta. Jos siis mua rankaistaan niistä virheistä joita teen koska epäjalka - niin se on sitten voivoi.

Toinen juttu on kans koiratanssi. Ts siihen nyt en koskaan ole ajatellutkaan hakevani mitään erikoislappuja etten voi tehdä sitä ja tätä. Tämä asia vaan nousi esille Koiratanssin fb-ryhmässä kun siellä just nyt on kuumana puheenaiheena ensi vuoden alusta tulevat sääntömuutokset. Keskustelussa ilmeni, että tähän lajiin ei edelleenkään ole mahdollista hakea muunlaisia liikkumispoikkeuslupia ohjaajille kuin pyörätuolin ja kävelysauvojen käyttöön liittyen. Mikä mulle on siis ihan fine, kun olen aiemminkin ajatellut, että koreot suunnitellaan koirakon vahvuuksien mukaan. Eli jos mä en koe toimivaksi ratkaisuksi itselleni peruuttamista tai laukkahyppelyitä niin sitten en tee niitä tai jos en halua että Kiki hyppii niin sitten en ota niitä meidän koreoihin.

Koiratanssiin on tulossa ensi vuonna koulutustunnukset. Eli kolmesta kumasta (kunniamaininta) saa koulutustunnuksen ko luokasta. Yhden kuman jälkeen voi vaihtaa luokkaa niin kuin aiemminkin on voinut, eli sama homma kuin tokossa.

Kiki (c) Jouko Posio

Palveluskoiraliiton sivuilta löytyy tietoa koiratanssin sääntömuutoksista

Ei kommentteja: