maanantai 7. maaliskuuta 2016

Vko 10, omatoimireenit

Ensin kuvat, selite toiv. myöhemmin





Selite. 

Siinä vaiheessa kun mä vielä tuumailin, että mitäs reenittäs niin Nemi oli tarjoillut monta pussia, hypänny yhden agihypyn moneen kertaan ja sujahtanut jonku kerran putkesta... tarjoiluagi ois (ollu) niin Nemin juttu. 

Varsinaisesti harkattiin yks nouto (haki mutta protestoi kapulan luona ensin hetken) se sen luovutus on vähän hönö kun kääntyy tosi aikasten selkä muhun päin. Ei voi ees nähdä missä mä oon. En tiiä miten oon onnistunu sille semmosen luovutuksen kouluttamaan? :D Se saattaa tehdä siis sivulle tulo pyörähdyksen about metrin ennen kuin on mun luona... 

Tehtiin myös i-m-s käskytyksiä, nopeista ja oikeista vaihdoista palkka. En siis tehnyt näitä jäävinä tai kaukoina vaan ns vapaamuotoisesti. 

Lisäksi käytiin jumppanurkassa doboilemassa

Jäähylenkille olin lähdössä sinne pyörätiesuunnalle, mutta sieltä yhdestä pihasta kaks rotikkaa (tms) roikku aidalla sen näköisesti ettei niistä tiennyt että pysyvätkö pihallansa, joten vaihdoin suuntaa. Löysin sitten tuon yhden metsäpolun (josta noita kuvia on tuolla ylempänä). Kuljin sitä polkua melko pitkästi kun kuvittelin sen päätyvän jonnekin. Mutta lopulta oli pakko luovuttaa ja palata takaisin samaa tietä kuin mitä olin mennytkin. Polku kulki metsässä siis koko ajan. Jossain kohtaa Nemi oli ihan innoissaan kun polun poikki meni muutamat kauriin/peuran jäljet. Siitä siis tuo vauhikkaampi känny räpsy.

Ei kommentteja: