lauantai 26. maaliskuuta 2016

Vireillä

Loppusyksystä olin innoissani Kennelliiton tiedottamasta poikkeusluvasta virtsankarkailusta kärsiville nartuille. Odottelin ja surffailin mutta taunona en löytänyt lomaketta millä hakea poikkeuslupaa. Olin yhteydessä eläinlääkäriasemaan (jolla yleensä käymme), mutta he kehoittivat olemaan yhteydessä K-liittoon. Lopulta kun aikaa vieri niin sain tehtyä asialle jotain ja minulle vastattiin sukkelaan ja näinpä ollen minulla oli jo lomake odottamassa täyttämistä. Sitten tuli talvikiireet, Nemin oireilu jaloistaan - eli vaikka kävimme eläinlääkärissä niin päällimmäisenä asiana ei ollut kisaluvan saaminen vaan koiran kuntoitus. Sitten allekirjoittanut matkusteli sinne sun tänne eikä asia taaskaan edennyt. Nyt olemme kuitenkin siinä pisteessä, että lomake on täytetty (sekä minun että eläinlääkärin toimesta) ja lähetetty Kennelliittoon. Aika näyttää kauanko menee ennen kuin kuulen aiheesta seuraavan kerran jotain. Kun kuulen niin kirjoittelen siitä sitten lisää tännekin. Että onko meillä jo sitten se poikkeuslupa vai ei, ja pitääkö vielä jotain asiantiimoilta tehdä. 

Ei kommentteja: