torstai 18. joulukuuta 2014

Hyvä mieli

Ostin kengät. Viime perjantainakohan se oli. Mulla on ollut semmoset hyvät adidaksen kävelylenkkarit joita olen pitänyt keväästä syksyyn, oikein oivalliset koirankusetuskengät - ja vähän kaikkialla muuallakin olen ko kenkiä käyttänyt. Alkavat olla resut jo (ulkoa ja sisältä), joten oli pakko etsiä uusia kenkiä. Cittarista sitten jotkut tohvelit löysin, epäilen etteivät ole noiden adidasten veroiset, mutta harvat kengät ovat tuntuneetkaan noin oivallisilta kuin mitä nuo ovat olleet. 

Kotona sitten kun katselin niitä ylijäämäkenkiä, ja vilkaisin hyllyn päälle, jotta siellä on vielä roskiin heittämistä odottamassa keväällä ostamieni lenkkareiden ylijäämäkappaleet. Laitoin sitten faceen ilmoituksen, jotta "ostin kengät, annetaan kengät". No eihän siitä mitään poikinut, tai no sen, että sain kehoituksen laittaa ilmon johonkin fb:n monista "annetaan, ostetaan, myydään" ryhmistä. Ja laitoinhan minä (ensin piti liittyä yhteen oulunalueen ryhmään jotta sain ilmon laitettua). Meni muutama minuutti, ja ensimmäinen kiinnostunut laittoi viestiä 
Muutaman chat viestin seurauksena kävin sitten eilen viemässä kassillisen kenkiä sovittuun kohtaamispaikkaan Oulussa. Aamulla kurkkasin varastoon, että olin näköjään sinne pistänyt muovikassissa muutamat muutkin kengät (jotenkin on aina tuntunut tyhmältä heittää roskikseen noita kenkäparien toisia puolikkaita joita minä en tarvitse. Hyviä, uusia, käyttämättömiä kenkiä). Joten vein nuo kaikki sitten vaikka kaksista kengistä oli ollut puhetta. Onneksi kelpasivat :)

Vasemmalla ylhäällä ne uudet kengät. 

Ei kommentteja: