maanantai 20. kesäkuuta 2011

Mansikkamaa


 Kävin eilen juoksemassa Mansikkamaanlenkuran. Olen vältellyt sitä reittiä kahdesta syystä

a)olen olettanut sen olevan liian pitkä mulle ja

b)siinä on soratie-osuuksia enkä halua juosta turhan möykkyisessä maastossa. 

Noh onneksi se tie ei ollut liian huonossa kunnossa. Ja jaksoin juostakin tuon reitin, mutta ois varmaan pitänyt aloittaa pyörätie -pätkästä koska se oli takaste tullessa aika puuduttavan oloinen. Tylsä siis. Niin ja alkumatkan juoksin ehkä turhankin nopeesti. 

Toisaalta taas lenkkiin ei mennyt aikaa kuin 20min. Joten aika sukkela olin. Kaikkinensakin. 

Yritin mitata tän lenkuran pituutta guuglen avulla. Aika viheliäs tuo mittauspalvelu. Mutta siis pituutta lenkille sain 2,8km. Ei se sitten sen enempää ollu... Ja minä kun asetin itselleni tavoitteeksi juosta elokuun loppun mennessä 5km - Huhhuh, on siinä tavoitetta kerrakseen. Eilinen kun tuntui jo melkoisen piiitkältä 

Niin ja eilen siis oli n.20 astetta lämmintä. Ja satoi vettä. Ja ukkosti. Muuten ihan jees oli juosta mitä nyt jalat meinasivat tuntua vähän voimattomilta. Mutta ei mitään sellaista että ois ollut pakko lopettaa tai jotain. 

Ei kommentteja: