keskiviikko 1. helmikuuta 2023

Medium, Cold Case, jne

 Taas oon katsellut paljon tv-sarjoja suoratoistopalveluista (kun oon addiktoitunut sarjojen ahmimiseen). Jokin aika sitten katsoin kaikki jaksot sarjasta "Medium" ja nyt on neljäs kausi menossa sarjasta "Cold Case". Katsoin myös kolmannen kauden suomalaisesta "Kaikki synnit" -sarjasta, mutta se ei ollut niin hyvä kuin kaksi edellistä. 

Kun Yle Areena uudisti itseään tässä jokin aika sitten niin meidän tv:ssä se ei ole näkynyt sen koommin. Muiden suoratoistopalveluiden applikaatiot ovat verrattain pienikokoisia, mutta uusi Areena  ei eli meidän tv:n kabasiteetti ei riitä sen lataamiseen. Että eipä sitten. Areenaa  voi toki katsoa läppäriltä, mutta vähensi silti huomattavasti mun Yle-tarjonnan katsontaa. 

The Good Doctorista on tullut uusiakin jaksoja (sen jälkeen kun kuvittelin katsovani kaikki kaudet sitä), välillä olen niitä uusia yksittäisiä katsonut. Mutta hieman ehkä on väljähtynyt sen sarjan juoni. Jossain vaiheessa katsoin sellaisen sarjan kuin "Pohjolan laki" - tai luulin katsoneeni, mutta siitä on nyt tarjolla toisen kauden jaksoja - aloin katsomaan niitä todetakseni vain, että jaksoja tippuu suoratoistoon vähitellen. Mälsää. Tv/elokuva nettipalveluissa sarjojen pitäisi olla saatavissa kausittain. Olen katsonut myös muutaman jaksan "Rizzoli & Isles" -sarjasta, mutta ainakaan vielä ole tempautunut siihen mukaan. 


Ei kommentteja: