sunnuntai 9. tammikuuta 2022

Tiimit

 Hain Sporttirakkitiimiin. Mietin sitä jo aiemmin (edellisinä vuosina), mutta yks kerta olin katsonut hakupäivät väärin ja joku aiempi jäi väliin kun jäin empimään asiaa. 

Kuuntelin sitten ihan livenä sen arvonnan kun tiimiläiset arvottiin. Siis ilmeisesti 20 parasta hakemusta oli otettu arvontaan mukaan. Kun selostettiin sitä tiimijuttua enemmän niin kylmähiki alkoi kertyä paidan alle, mitä kehveliä, jotain kahvilatoimintaa ja muuta itsensä esille tuomista ja esiintymistä. Selviäisinkö epäsosiaalisena ahistujana sellaisesta? Voisi toisaalta (monellakin tapaa) olla laatikon ulkopuolelle menemistä ja muuta itsensä kehittämistä, itsensä ylittämistä ja muuta tuubaa. Luojan kiitos mua ei valittu The Tiimiin. (eikä ole tullut mitään viestiä asiaan liittyen "kiitos, kun hait mutta et ole etsimämme tyyppi")

Lappalaiskoirien valmennusrinkiin olisi haku auki tässä kuussa. Lajeina siellä on agility, toko, rallytoko ja nyt uutena myös nosework. Aiemmin tuollainen toiminta olisi ollut just mun juttu, tai että olisin ainakin tahtonut mukaan, eri asia olisiko mua koirineni valittu mukaan. Nyt en vain jaksa, ei nappaa tarpeeksi, että jaksaisin säätää leirien yms kanssa. Laiskaksi ja vanhaksi olen tullut. Täytyy katsoa kiinnostaako myöhemmin kun Tara on hieman vanhempi ja osaavampi. 


edit. Olin väärässä. Sporttirakki on laittanut viestin (lähetetty 21.1.22), löysin sen roskaposteista 😊 24.01.22

Ei kommentteja: