lauantai 22. marraskuuta 2014

Kun ei ole aikaa mennä hallille...

... pitää treenata kotona. Yritin ujuttaa nämä yhdeksi videoksi, mutta kun ottaa videot järkkärillä niin saa järjettömän kokoisia tiedostoja. Ne voi vielä pätkiä lyhyemmiksi ja tallentaa joksikin eri tiedostopäätteisiksi ja saada tiedostokoot sitäkautta pienemmiksi. Mutta niiden yhteenliittäminen, ... mun kärsivällisyys loppui siinä kohtaa kun olin kaksi dobojuttua liittänyt toisiinsa ;)

Doboilua

Dobotuksessa tehtiin selvä edistymisaskel, aiemmin tuossa "anna pusu" -pelissä Nemi ei ole hypännyt kokonaan dobottajan päälle keikkumaan.


Kapulan luovutuksessahan on ollut kovasti ongelmia. Siis siinä, että Nemi mieluusti hiissaa ittensä about mun taakse. Ensin on viekussa ja sitten kun kapulaa ei oteta pois niin sitten alkaa vaihtamaan sitä paikkaa missä sen pitäs olla. Ja kiertää mua ympäri, tai ainakin puoliksi. Joten mielestäni eilen tehtiin oikein hyvät harjoitussessio.


Tää merkki -reeni taas on siis sen Nemin merkki -paikan parantamisyritystä. Merkille se on osannut mennä jo pitkään. Mutta olen vahvistanut sille väärän sijainnin, ensin niin että en ole tiennyt sen olevan väärä sijainti ja sitten ihan vain siksi kun olen ollut laiska opettamaan sitä sille uusiksi.. ;)

Harkattiin me eilen myös takakautta sivulle tuloa ja kaukoja, mutta niistä en saanut järkeviä videoita aikaiseksi. 

Torstaina reenattiin metsässä / hakkuuaukiolla kaukoja (kahden lätäkön takaa ts kaks lätäkköä oli meidän välissä) ja ne menivät ihan älyn hyvin :) Sitten myös piiloilin koiralle, siis jätin sen istumaan paikalleen ja menin piiloon jonku muun taakse vähän matkan päähän, vapautin koiran ja eihän sillä kauaa kestänyt kun se mut etti :) 
(oliko viisasta, aattelinko että yhdistäisi tokopaikallaoloihin? en aatellu, ei tullu mieleen vasta kuin nyt... Hmm)


Ei kommentteja: