tiistai 11. kesäkuuta 2013

Okk kesäkuu

Jaa niin joo, olihan sitä kisatkin tuossa viikko sitten. Haukkiksella, iltakisat. Tuomareina Katarina Virkkala ja Vesa Sivonen Kokkolasta. Kivat radat, mutta en silti osannut. Tehtiin 2 hylkyä. 

Ekalla radalla sain alun taisteltua, sitten tuli joku herpaantuminen ja koira kenahti yhen hypyn ohi ja sitten lopulta hyppäs sen hypyn väärin päin.

Toisella radalla kolmas este oli putki ja koiruus tulikin putkesta ulos heti kun oli sinne menny - siis samasta päästä mistä olin pistäny sen sinne. Taisin sanoa jotain "täällä" tms kun olin oottamassa, jotta saan tuikattua sen kepeille siitä sitten. No, Nemi tulikin heti "sinne, tänne" (eli mun luo). Siitä siis heti kieltotökkö ja lopullinen radan mokaaminen tapahtui yksissä hyppelyissä mihin olin suunnitellut satamiljoonaa valssia mutta mikä aiheuttikin sen että esteet vaihtoivat paikkaa ja mun liike meni minne sattuu ja ja ja ... eihän siitä mitään tullut. Loppurata taas ihan suht oikiaa menoa eli melekeen kuin agilityä. 

Ei kommentteja: