lauantai 5. maaliskuuta 2022

Vastoinkäymisiä

 Lähinnä -onneksi- ei koirarintamalla, vaan siten että mun (työ)läppäri otti ja hajosi. Siitä meni siis kovalevy tilttiin ja menetin sitä myöten kaikki tiedostot ko koneelta. Tuo kannettava oli huomattavasti nopeampi kuin mun oma kone (ja itseasiassa se oli jo toinen mun työläppäri, joten oma läppäri oli lojunut pölyttymässä hyllyssä jo iät ja ajat), joten käytin sitä myös omiin juttuihin mukaanlukien kuvien editoinnit. Summa summarum menetin sitten isohkon kasan omia kuva- ja videotiedostoja. Monet vuoden vaihteessa ottamistani kuvista odottivat "joutoaikaa sitten kun ollaan Ruotsissa niin ehdin editoida ne". Noh, enpä sitten editoinut kun kuvat hävisivät. Samoin kuin monenlaisia treenivideoita mitä olin ottanut koirista odottivat sitä että olisin hieman editoinut niitä niin niistä oli tarkoitus raapustaa jos jonkunlaista blogikirjoitusta. 

Myös alkuajan kuvat (ja videot) mitä täällä Luleåssa olin ottanut katosivat sen silijän tien. 

Kotiläppärin hiiri, jonka patteri oli päättänyt purkautua sinä aikana kun oli poissa käytöstä ... 


Ei kommentteja: