maanantai 2. maaliskuuta 2015

Kasisali (JM8)

Viime viikolla en (työkiireiden takia) ehtinyt kuntoilemaan ollenkaan. Koska nyt olen melkein koko viikon kotona / talvilomalla niin aloitin viikon reippaasti kuntosalilla. 


Kyykyt tuotti ongelmaa kuten viime kerrallakin, vasemmassa polvessa tuntuu epäkivalta. Joten en tälläkään kertaa tehnyt täyttä sarjaa. 
Jotenkin tulee mieleen, että onko sillä vanhalla "polvivammalla" jotain kaikuja vielä nykypäivään asti?


Aloitin ja lopetin juoksumatolla, 1km juoksua molemmilla kerroilla sisältäen pätkiä nopeammalla tahdilla. 

Perusohjelmasetistä ei sinällään taida olla mitään erikoista sanottavaa. Paitsi, että just kun olin jo lähdössä pois niin se kuntosalityyppi tuli paikalle ja kysyi onko mulla jotain kysyttävää, joten päätin kysyä siitä mystisestä "kasista" siinä ohjelmassani. Joten tää ohjaaja näytti mulle sen köysiliikkeen. Se mitä räpelsin sillon yks kerta ittekseni ei ollut sinne päinkään :D Niin kuin olin vähän epäillytkin. Tää köysi-liike tehdään taljalla ja liittyy lapoihin. Mulle näytettiin (ts kokeilin myös) vastaava liike myös eri laitteella jos talja ei ole vapaana. 
Kunpa nyt en vain jatkossa unhottaisi mitä hän neuvoi... 

Ei kommentteja: