maanantai 3. joulukuuta 2012

Itsekäs paskiainen?!?

Jos ja kun ja ennen kaikkea kun, Nemin nousemisen aksan kuninkuusluokkaan tiellä näyttää ja tuntuu olevan ennen kaikkea minä. Niin olisiko se fiksua reilua ja järkevää pyytää JotaKutaMuuta, sellaista joka Osaa kilpailemaan Nestorin kanssa muutaman radan? Tai oikeinoikeestiosaavanhan ei tarttis rallatella kuin se yks rata ja se olisi sitten siinä. Siis koira kolomosissa. 

Meriittilistalla (what-the-fucking-meriittilista?!? :P) näyttäisi hiemommalta jos koiran kisaluokka olisi maxi3. Vai näyttäisikö? Tällä reenimäärällä, kisamäärällä ja koiran iällä varustettuna ois pitänyt olla aikaa sitten kolmosissa. Muttei ole koiraraasu kun ohjaajansa on niin tohelo, että kämmää radan kuin radan. 

Mutta ei. Niin vaan on itsekäs toheltaja tässä päässä, että ajattelee vain omaa napaansa. Agility on mun harrastus. Tai siis mun ja Nemin, on se koirakin toki siinä yhtälössä mukana. Sitten jos se nolla joskus napsahtaa kisakirjaan niin tahdon, että se tulee siksi että me ollaan tehty se yhdessä. Ei niin, että sen on tehnyt joku muu. Jos taas en koskaan saa pidettyä hommaa kasassa kokonaista rataa, niin sitten en saa. Ainakin me on silti yritetty sitä yhessä - mä ja mun aksakamu <3

Ei kommentteja: