tiistai 29. toukokuuta 2012

N65 toko



Viime viikkoset tokoreenit.



Edellisellä viikolla oltiin harjoteltu käännöksiä vasemmalle, oikealle ja täyskäännöksiä, joten nyt harjoteltiin sitten käännöksiä joissa pysähdytään heti. Eli mietittiin kantapäiden ja varpaiden asentoja. Mä totesin, että multa onnistunee paremmin sellaiset versiot missä vasenjalka aloittaa liikkeen/kääntymisen. Ja yllättävän hyvin harjoitukset sujuivatkin. Nemi on oiva kaveri tuollaiseen harjoitteluun.



Enää en toki muista mitä / miten se homma oikein tehtiinkään...



Tehtiin myös kosketusalusta reeniä. Ensin niinkuin oon tottunut tekemään ja koska olin liian samanlaisen kokoajan niin Jenni tahtoi, että tehtiin myös niin, että laitoin alustan maahan ja palkan sen taakse ja menin juosten koiran kanssa kauemmaksi ja vapautin sen sieltä alustalle ja siitä palkalle. Olin tässä huono ja tein taas jotain väärin, mutta koira kuitenkin oli ihan hyvä ...



Lopuksi otettiin vielä paikallaolo pihalla. Muut reenin osaset olivat siis olleet hallissa. Paikallaolo tais mennä ihan kivasti.



En yhtään muista reenittiinkö jotain muuta. Ja että mitä mä tein muina aikoina... kait me jotain harkattiin? 

Ei kommentteja: