tiistai 20. helmikuuta 2024

Taikausko

 Tämä on nyt vähän sellainen, että jos ylös kirjaa niin lakkaako olemasta niin - taikauskoa ja muuta höpötystä 😆

Mutta siitäkin huolimatta haluan kirjata ylös, jotta voin tätäkin hetkeä joskus muistella. 

Eli tajusin aamulla, että en ole tuntenut oikean jalan tyypillistä jomotusta nyt pariin päivään. Sitä sellaista koko jalan kattavaa tunnetta, mitä olen kuvaillut parhaiten sanalla "kasvukipu" ihan vain siksi, koska mulla on ollut sitä about aina - ts lapsesta lähtien enemmän tai vähemmän. Se tunne saa joskus mut about hulluksi ja oon monta kertaa miettinyt, että kun vain voisi irrottaa jalan ja pistää hyllyyn hetkeksi niin ettei kokoajan jomottaisi. 

Lisäksi oon ollut tosi väsynyt muutaman päivän ajan. Vedin sitten sellaisen johtopäätöksen (mikä ei välttämättä perustu yhtään mihinkään), että ne treenit, joita sain siltä fysioterapeutilta ovat olleet rankkoja mun kropalle → väsymys, mutta samaan aikaan ihan älyttömän tarpeellisia → jomotus vähentynyt (jopa kadonnut ainakin hetkeksi). 

Oon siis vetänyt ko harjoitukset lauantaina, sunnuntaina ja myös eilen osan niistä. 

Voisi luulla, että ennemminkin ois jalat jumissa / kipeät noiden treenien jäljiltä, mutta ainakin tällä hetkellä nimenomaan päinvastoin - ällistyttävää. 

Ei kommentteja: