keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Okk:n virpiniemen kisahalli


 Puhe siitä, että Okk:n halli Virpassa ois huono kisata... niin oon aina jättänyt puheet suhinaksi korviini. Mutta nyt mun ehkä pitää kuunnella sitä suhinaa - kuitenkin eri syystä kuin muiden. Muut aattelee koiriaan, minä (minä minä minä ) ajattelen itseäni. Sillä jossakinhan sen syyn täytyy olla kun kerta kisasin yhden radan viime viikonloppuna molempina päivinä - eikä jalka ole pitkään aikaan ollut niin kipeä kun oli tuon rupeaman jälkeen. 

Kun varmasti jalalle rankempi koitos oli esim edellisvkonlopun Janitan aksakurssi AD-hallilla. Ja ihan samoin molempien yhteydessä tuli lenkitetty koiraa ees sun taas. 

Se okk:n hallin pohja on muhkurainen ja kova. Ja jos liikun muhkura-alustalla niin nilkka muljuu ja se jos mikä edesauttaa kipeytymistä... 

Jotenka nähtäväksi jää (jos oon fiksu niin siinäpä ne oli), että oliko nuo viimeiset meikämannen kisat tuossa paikassa. 

Ei kommentteja: