keskiviikko 1. kesäkuuta 2022

Harrastamisesta

 Oon laiskistunut ihan tyystin täällä Luleåssa mitä koirien reenaukseen tulee. Oli paljon suunnitelmia tänne tullessa ja kannoinkin tänne jos jonkilaista reenivälinettä, että eipä ois ainakaan siitä kiinni ettei olisi härpäkkeitä millä toimia. Ainahan olen tiennyt sen, että tarvitsen ryhmätreenejä, jotta saan niitä omatoimitreenejä tehtyä - ja täällä olo on todellakin todistanut sen. Plus että jos olisi joku halli minne mennä edes omatoimitreenimään niin saisi varmaan paremmin aikaiseksi. 

Totta, Luleåssa on koiraharrastustoimintaa. Olisi se hallikin mitä vuokrata (ehkä useitakin), mutta en ole niin aikaansaapa että olisin kysellyt missä ja miten ja niin edelleen. Ja jos/kun maksut menisivät jollain mobilepaylla, niin minullahan ei sellaista ole (enkä tuon takia hanki; oma luuri on edelleen älytön joten sillä ei voi maksaa yhtään mitään). 

Luleåssa olisi myös koirakouluja, mutta en tiedä miten pitkään täällä pitäisi asua, että rohkaistuisin kyselemään ja osallistumaan paikallisiin koulutuksiin. 

Olen pähkäillyt, että mitä halutaan harrastaan kun täältä palataan takaisin Suomeen. Tällä hetkellä ajattelen, että tarvitaan ryhmätreenejä. Minä tarvitsen, koska mun sosiaalinen elämä on muuten ihan kuollutta (aviomies on toki <3, mutta ...) <itsesääli alkaa> Mulla ei ole ystäviä. Tai pari on, mutta ei juurikaan. 
Jos haluan nähdä ihmisiä ja olla niiden kanssa sosiaalisessa kanssakäymisessä niin pitää joko käydä koiratreeneissä tai valokuvaustreffeillä. Tai työpaikalla ja siellä kahvihuoneessa (ja toivoa että joku muu on samaan aikaan kahvilla). Säälittävää varmaan, (mun) elämä on. </itsesääli loppuu>

Kikin osalta olen ajatellut, että sille voisi riittää koiratanssista ryhmätreenit ja sitten omatoimitreeneissä höntsäilyt. Oletuksena, että päästään takaisin Okk:n koiratanssiryhmään. Pääpaino harrastamisessa on varmaan jatkossa Taran kanssa touhuilussa, Tarakin olisi tarkoitus saada koiratanssiporukkaan mukaan. Muutoin pallottelen vielä ajatusta, että millekkä aletaan - tokoa on tarkoitus joissain määrin treenailla, mutta en ole varma haluanko siitä mitään vaki-valkku-ryhmäpaikkaa; yksärit ja muut yksittäiset kurssit voisivat olla tokon osalta jees. 

Ei kommentteja: