lauantai 22. heinäkuuta 2017

11/17

Käytiin eilen koko porukalla juoksemassa Kimmokkeen pururadalla "vitonen", mulle matkaa kertyi 5,5 km - Eetulle ja koirille muutama sata metriä enemmän kun ne teki yhden pikkulenkuran enemmän ja ottivat mut sitten kiinni ... Mentiin hitaasti kun mulla on paska kunto 😝 Tosin se vauhti oli ilmeisesti Nemille just hyvä kun se jakso kivasti mennä enimmäkseen mun edellä. Siis suurimman osan matkasta Eetu piti Kikin hihnaa ja mä Nemin. Kikille on pururadan varrella vähän liikaa kaikenlaisia virikkeitä, eli se saattaa yhtäkkiä sännätä perhosten perään tai päättää, että nyt olisi hyvä aika katsoa onko mättäillä jo kypsiä puolukoita (tai jäljellä viime vuotisia). Noh, ihan hyvin se Kikikin enimmäkseen ravasi mukana :-)

Pururatailun jälkeen ajeltiin Jäälin hiekkamontuille ja käytettiin koirat vesikävelyllä. Ihan hyvää pätkää sain Kikin kanssa tehtyä. Eestaas mentiin siis niin että mä kahlasin vedessä ja kehuin/palkkasin Kikiä. Sitä vesi ahdistaa, jäi kait jotkut kammot kevättalven vesikävelystä. Nemi meni tuttuun tapaansa innolla veteen ja jopa ui hitusen kun montulla syveni aika äkkiä. 

Tämän aamun aamulenkillä Eetu oli käyttänyt koirat joenrannassa, Nemi oli käynyt tassuttelemassa vedessä mutta Kiki hyvä kun varpaansa oli sinne kastanut. 


Ei kommentteja: